Glæd dig til følgende måltider i din hverdag

Hvordan jeg laver kostplaner

Her er et eksempel på, hvordan dine måltider kan se ud, når du er i et forløb hos mig.
Jeg bruger vores opstartssamtale til at finde ud af, hvilke retter du kan lide, og om du har allergener.
Ud fra dine informationer udarbejder jeg den perfekte kostplan, der passer lige til dig!

Morgenmad: 

Overnight Oats – 460 kalorier
Toppet med banan, mandler, chokolade og peanut butter.  Lavet af havregryn, chiafrø, soyadrik med vanilje og vaniljesukker.

Frokost:

Wrap med fedtfattig tunsalat – 518 kalorier
Fuldkornstortilla wraps med en tunsalat lavet af tun, 1.5% hytteost, majs, peberfrugt og avocado. Top med en creme fraiche eller urtedressing.

Denne ret spiser jeg ofte til aftensmad, og så gemmer derefter resterne til frokost.

Aftensmad: 

Fedtreduceret spaghetti carbonara – 730 kalorier
Denne carbonara er med kalkunbacon og kylling, og er derfor et sundere alternativ end den origniale carbonara. Den smager ligeså godt – hvis ikke bedre!

Mellemmåltider:
I et forløb hos mig kan du få næsten hvad som helst til mellemmåltid. Lad mig vide dine cravings, og så sørger jeg for at disse bliver tilfredsstillet, uden du overspiser eller indtager for mange kalorier. Eksempler på mellemmåltider er banan, riskiks, proteinshakes, smooties etc.